Upp å ner

Det går upp och ner! Jag jobbar numera som säljare! Något jag sagt att jag ALDRIG skulle göra! Att sälja som en del av jobbet är ju en sak, men att BARA sälja..... hmmm... Det går upp och ner. Vissa dagar går det bra att sälja, andra dagar är det betydligt svårare. Det gäller att hålla humöret uppe även en dag då det inte går bra. Nästa samtal kan ju faktiskt bli ett sälj... Jag har trevliga kollegor och det känns bra. Vantrivs INTE på jobbet i övrigt heller, men som sagt.. det går lite upp och ner med hur bra det går.
Nåja, ska inte klaga. Jag har ju faktiskt ett jobb! =)

Kommentarer
Postat av: emilie

Hej och Hå kämpa på!! :)



Tack vännen :) det är på 3, kundservice inom sociala medier. Ett helt nytt projekt så det blir super spännande!

Hur går det för dig?

Kram

2010-06-09 @ 10:36:38
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0