Minne = inget jag har gott om

Det är skrämmande! Jag har såååå dåligt minne! Glömmer saker från en stund till en annan. Kan tänka vid ett tillfälle att "det här ska jag komma ihåg att göra senare" men glömmer det lika fort. När jag var yngre kom jag ihåg folks namnsdagar och födelsedagar. Det gör jag knappt längre. Jag behöver nog gå en kurs/läsa en bok och lära mig att träna upp minnet för det är verkligen inte roligt att ha fullt så dåligt minne som jag har. Och det gäller inte bara nu utan jag har ju dåligt minne vad gäller hela mitt liv. Många minns ju saker ifrån deras barndom, det är inte mycket jag minns och om jag minns något så är det ibland fel minne eftersom andra i min omgivning som var med då säger att det som hände gick till på ett helt annat sätt än så som jag minns det. Faktiskt inget kul alls. Ganska sad faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0