iPhone

Jag har inte kunnat använda min iPhone sedan jag slutade på 3. Den var operatörslåst. När jag slutade hjälpte min chef mig så att jag skulle kunna låsa upp den för att använda med mitt privata abonnemang. Det tog mig ett tag att lyckas lösa det. Fick det inte å funka, men så igår.... Jag gjorde en återställning och då... *poff* "congratulations you have succesfully unlocked your iPhone"! Jag blev very happy!!! =)
Det är lustigt egentligen, hur beroende man är av prylar. Det var ju inte så att jag var utan mobiltelefon. Har ju kvar min fullt fungerande SEM W850 som jag fick precis innan jag började på 3. Den är ju dock inte så rolig längre nu när jag vant mig vid lyxig iPhone. Den är ju gammal =). Dagens iLandsproblem?!
Men, problemet är ju löst nu. Jag har min iPhone tillbaka i mitt liv. =)

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Heja Linda, heja Linda!! Kram <3

2010-06-15 @ 19:17:32
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0