Förstår inte varför min kropp reagerar så här

Det blir alltid såhär när vi/jag ska resa bort. Behöver inte vara någon lång resa till främmande land och främmande människor utan det räcker att resan går ner till familjen i Skåne. Jag känner en oro i kroppen och får ont i magen. Har inte ro nog att packa utan det sker alltid i sista minuten. Jag är inte särskilt trevlig mot min älskling heller. Allt irriterar mig! Han skrattar bara åt mig och tycker jag är larvig. Jag vet ju att han har rätt men jag kan verkligen inte hjälpa min reaktion. Jag försöker bita mig i tungan och inte säga för många dumheter.
Det finns ingen logik och reson i mitt beteende. Nu är klockan redan efter midnatt och vi ska upp tidigt imorgon. Precis som vanligt! Men men... det löser sig. Detta är bara standard inför resan imorgon. Brukar sällan bli många timmars sömn innan resa!
Imorgon (eller, beroende på hur sent vi kommer ner, på fredag) kommer jag att får träffa mina underbara syskonbarn. Ska se till att det blir mycket gosande! =)

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha asså jag är exakt likadan!! Vad skönt att man inte är ensam :)

kan säga till Emilio det också då han får dras med mig!

2010-06-24 @ 09:37:49
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0