besviken

Jag har stora tuttar! Det är ingen hemlighet för det är typ det första man ser när man ser mig. De går inte direkt att dölja. Det gör också att det är "svårt" för mig att hitta bh som jag gillar. I alla fall till ett "bra" pris. Är avundsjuk på alla dem som kan gå in i vilken butik som helst och hitta en bh som funkar utan problem. Mindre byst gör att man kan hitta en sjysst bh för runt 100-200 kr. Det finns en del runt 200-300 kr för mig. På vissa ställen. Synd bara att det inte är rätt modell för mig. Gillar balconette-modellen men den är inte så lätt att hitta.
Hur som helst. Jag hade beställt ett par bh;s och en bikini-bh från ett ställe på nätet och DET BLEV SÅ FEL. Den ena hade ingen bygel vilket gjorde att den inte orkade med mina big boobs. Den andra hade bygel men var för liten i kupan trots att den borde passat. Bikini-bh;n var för stor både i omfång och kupa. Bara konstigheter och jag är jättebesviken. Nästa gång jag hittar en bh jag gillar ska jag passa på att köpa flera. För när jag hittar en bh jag gillar så använder jag den ofta.  Det gör att den slits ut efter ett tag. Så klart... men jag blir så ledsen när favorit bh;n går sönder. Bättre köpa ett par stycken av samma modell så att jag har på lager. Problemet är ju att tillverkarna byter modeller och jag inte hittar någon som jag gillar. Jo jag vet, jag kan ju gå till en "riktig" bh-butik! Det som är trist med det är ju att det kostar 300 och uppåt för att hitta något över huvudtaget. Men men.... kanske bättre det än att känna det som jag gör ständigt just nu när det gäller bh;n. Jag är så gammal nu att jag borde lärt mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0