Aja baja!

Inte klaga på sommarvärmen! Det får man inte göra. Men, jag dryper av svett så fort jag rör mig. Det är inte kul. Känner mig ständigt ofräsch. Jag gillar sommaren och dess värme... till en viss gräns. Precis som med kylan på vintern så kan det bli för bra! För kallt OCH för varmt! I dessa fall gillar jag det svenska ordet LAGOM. Lagom är bäst i mitt tycke när det gäller en hel del saker har jag kommit på.
Ok, jag är fet. Jag vet det. Fett smälter bort på spisen, i ugnen, på grillen. Med tanke på värmen så borde ju slutsatsen då vara att mitt fett smälter bort i den här värmen... eller?? 
No such luck! =)
Finns inga mirakelkurer för viktnedgång. Just face it!
Nåväl, inget jag grämer mig över just ikväll. Jag vet ju vad som krävs. Just nu är det för varmt för att ens orka tänka.
Klockan närmar sig 23 och det är definitivt sovdags för mig. Maken har satt på ACn i sovrummet så att vi ska kunna få det lite svalare när vi ska sova. Går inte att sova när det är för varmt ju.
G´natt world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0