snörvel

Här sitter jag och snörvlar. Det blev så nu efter att jag nös. Det var en sån där nysning som hördes i halva landet. Men det var skönt. =)
I don´t wanna be sjuk. Känner mig allmänt tjock i halsen. Ont när jag sväljer. Halsfluss? Nej, det kan det väl ändå inte vara?!
Har förstått att andra i min omgivning (folk på jobbet) varit sjuka och det var visst nån som hade halsfluss. Det skulle ju i och för sig inte förvåna mig om det är det jag har... Jag hade halsproblem december 2007-januari 2008. December 2008-januari 2009 hade jag problem igen. Klarade mig med halsen nu i december 2009, men nu verkar det vara dags igen. **SUCK**
Ja ja, jag överlever. Inte så farligt. Det går över det med.
Jag har bestämt mig för att jag inte ska stanna hemma från jobbet för att jag mår lite dåligt. Om inte andra stannar hemma när de riskerar att smitta andra varför ska jag? Vet ju å andra sidan inte om det är nåt som smittar som jag har. Lite lätt förkyld bara? Sånt som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0