Skåneland

Ibland önskar jag att jag bodde i Skåne. Känner ibland att jag saknar min familj. Eller ja, jag saknar dem alltid, men har vant mig vid att bo långt ifrån dem. De senaste åren har saknaden blivit större. Gissar på att det har med mina syskonbarn att göra. Kan ju inte träffa dem så ofta som jag önskar. Jag njuter verkligen varje gång jag är nere och träffar dem.
Fast, jag vill nog inte flytta ner ändå. Gillar ju att bo här. Vi har ju köpt hus och allt.. Får se till att bli rik så att jag inte BEHÖVER jobba utan kan vara ledig lite när jag vill och då kan åka ner och hälsa på nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Jag önskar oxå att du bodde här nere <3

2010-01-24 @ 13:49:47
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: K

Ja, det är alltid jobbigt att vara ifrån nära och kära.. Men man får göra bästa av situationen och vi som är långt ifrån får stötta varann istället. :D kram!

2010-01-25 @ 09:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0