På jobbet

Imorse hade jag tur! Min wakeuplight började kvittra kl 04:30 och jag tänkte snooza en stund. Istället för att snooza blev det avstängt kvitter vilket gjorde att jag ju såklart sov vidare. Som tur var ganska lätt och vaknade kl 05:10 och hoppade upp eftersom jag insåg att jag plötsligt hade väldigt ont om tid. Jag hann lyckligtvis få i ordning mig så pass att jag hann ut och hann med bussen. (tack till mina gulliga busschaufförer på landet som stannar på en skolbusshållplats för min skull)

Sen funkade resten av vägen så smidigt som det behövdes för att jag skulle vara på jobbet i tid och kunna få en lugn start på dagen. Nu har jag ätit lunch och ler åt att solen visar sig idag.

Är så himla glad för mina kollegor. De förgyller varje arbetsdag! 

 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt! :)

2010-01-13 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0