Jag vill sova!

Gick och lade mig igår ca 22:45. Lite i senaste laget, men det brukar funka. Klockan ska sedan ringa och väcka mig kl 04:30. Inatt vaknade jag kl 03 och kunde inte somna om. Jag hade ont i magmunnen (?) eller nåt... Det händer ibland att jag får ont efter att ha ätit för sent på kvällen eller att jag ätit alldeles för mycket. Igår kan det ha berott på att jag åt för sent. Det som är det jävliga med det hela är att jag inte mådde illa utan jag fick ont. Det kändes som att magmunnen knöt sig och det gjorde ont fram  och strålade ut bak i mitten av ryggen. Inte så skönt alls. Känns bara obehagligt och jobbigt. Det som brukar hjälpa då är att jag tar samarin x 2 och sedan ser jag till att jag kan kräkas. Efter det är jag oftast helt slut och behöver sova och när jag sen vaknar så har det smärtan gått överr. Idag blev det inte så. Ville ju inte komma försent till jobbet så jag tog samarin x 2, satte mig med spikmattan en stund för jag ville bli av med smärtan i ryggen. Den gjorde lite nytta. Sen tog jag ett varmt bad. Lyckades inte kräkas något...(inte ofta man VILL spy, men just idag ville jag det) När jag väntade på bussen försökte jag kräkas igen och lyckades lite. Tog "painkiller" på bussen. Sen ett nytt försök på Arlanda och det gick lite grann igen. Därefter blev det bättre och smärtan var på väg bort, men då blev jag ju sååå trött. Fick vänta en kvart extra på Arlanda på grund av försenat tåg och det ledde i sin tur till att jag blev försen till jobbet.

Nu sitter jag här och har rast. Klockan är 10:07 och jag vill hem och sova. Eller ja... till en säng i alla fall. Tröttelitrött. Har dessutom mensvärk extravaganza idag. Ska inte gnälla, konstaterar bara. Hoppas på en soft dag med trevliga kunder =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0