Första inlägget 2010

Nyår var lugnt. Blev middag hos svärmor. Har redan hunnit vara sjuk 2010. Har jobbat lite. Varit ledig lite. Hunnit vara i skåne på dop. Lilla Isabella Ellesin Einbjörn blev döpt. Hon är så fin min lilla systerdotter. Ja, mina brorsdöttrar går inte av för hackor de heller. Jag är en väldigt stolt moster/faster!
Varit och röntgats. Inväntar nu resultatet. Det kommer väl någon gång....
Detta var inte det mest engagerade inlägg. Jag ville skriva men jag känner att jag inte riktigt orkar mer just nu. Dags för mig att "hit the pillow". Upp och jobba imorgon ni vet... All in all så är allt rätt ok för just nu.

Kommentarer
Postat av: Kicki

åh så roligt att du är back in buisness nu med bloggen :D Keep it up! kram!

2010-01-13 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0