Bättre jag mår

Känner att förkylningen är på väg bort. Tyvärr så känner jag mig trött i nacken. Gör inte AJ ont utan mer en dov värk. Det i sin tur leder till spänningshuvudvärk som envisas med att inte försvinna.
Idag är det fredag och för första gången sen i måndags har jag varit utanför dörren. Vi åkte till ICA Knuten. Den affären är dyrare än de flesta andra ICA butiker jag varit i. Det kommer inte att bli där vi gör våra inköp. Vi kommer istället att åka till Uppsala eftersom det blir billigare trots att det är längre väg dit. På sin höjd blir det att köpa det allra nödvändigaste, som mjölk t ex, i Knutby. Man skulle bli ruinerad om man gjorde sitt storhandlande där. Nåja, det är ju bra att den finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0