tisdag

Var lite segstartad på morgonen, men jag kom upp i tid. När jag kom till Arlanda så sa killen som jobbar i kundtjänst för ul/sl/sj att mitt tåg är inställt på grund av fordonsbrist. Min reaktion; VA??!! Skojar du? Han sa; "nej, tåget till Uppsala är inställt". Då kom jag på att jag hade bara hört inställt och han trodde att jag skulle till Uppsala. Han hade bara sett mitt busskort. Jag sa; "jag ska till Upplands Väsby". Då sa han; "men då så, då går ju ditt tåg" =). SKÖNT!

Det kom alltså ett tåg och bytet till pendeltåg gick bra, det kom i tid. Tyvärr så var det så in i bomben kallt på tåget. Men, jag kom till jobbet i tid och det var skönt och på vägen fick jag mig ett gott skratt. Stod och väntade på bussen och började skratta så jag skakade. Lyssnade på morgonpasset... =) Människor runt omkring mig trodde nog inte att jag var riktigt klok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0