jorå så att eh....

Vet inte hur jag lyckades, men lyckades gjorde jag. Med vad, undrar du som läser... Jo på väg till jobbet idag så fastnade jag med handtaget på min handväska och såg sen att den hade gått sönder. Inte bra. Jag gillar ju den. Anledningen till att jag köpte den i slutet av sommarn -09 var för att den handväskan jag hade den då hade gått sönder. Skulle på "happy payday" med tjejerna när jag upptäckte det och hade lite tid över så därför shoppade jag ny väska precis innan. Denna gång har jag inte "happy payday" eller jo, imorgon har vi det. MEN, det hjälper inte. Jag har helt enkelt INTE RÅD att köpa ny väska nu. Det jag får göra när jag kommer hem idag är helt enkelt att leta fram en annan väska som jag kan använda. Jag har ju några stycken... ;-)

Nu kallar jobbet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0