Jag måste nog be om en annan läkare

Jag var på "hjärnröntgen" den 12/1. Ungefär en vecka senare borde jag fått en tid/ett samtal från min läkare. Idag är det den 9/2 och jag har fortfarande inte hört något. Igår ringde jag för att jag ville få veta resultatet av röntgen. Blev uppringd av en sköterska som bokade en telefontid åt mig. Hon sa att min läkare skulle ringa mig idag mellan kl 08:30-08:45. Jag satte mig otillgänglig för samtal från våra kunder (jobbar ju) för att vänta in detta samtal. Satt i 15 minuter och väntade, men jag var tvungen att ge upp. Nu sitter jag tillgänglig för våra kunder igen. LÄKARTANTEN HAR INTE RINGT!! Och nu är klockan 08:51. Jag har varken tid eller lust med detta. Får ju ont i magen. Tänkte; "det kan ju inte vara något allvarligt om hon kan ta det över telefon"... MEN, hon ringer ju inte... Äh, nu har jag börjat få små hjärnspöken... inte ok. Linda; släpp det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0