Helgen

Gårdagen var som den var. Jag kom i tid till jobbet. Hade en okej dag på jobbet och sen kom hemresan.... Pendeltåget jag kom med efter låååång väntan på att ett tåg överhuvudtaget skulle komma,  kom fram till Upplands Väsby 1 timme och 10 minuter senare än det skulle. Upptåget kom 10 minuter för sent, men vid det laget spelade det ingen roll. Hemma väntade maken och jag bytte om för att vi sedan skulle kunna åka till "grannen". Där bjöds vi på Let´s Dance och räkmacka, ost, kex och vin. Efter det en del kortspel. Blev givetvis att vi sov över eftersom vi drack vin. Idag hade vi sovmorgon och bjöds sen på sillfrukost. Sen åkte jag och maken hem för att sen åka in till Uppsala en sväng. Vi fick köpt ny brevlåda idag. Det hade vi planerat att göra vid tillfälle och nu hittade vi en sån vi skulle för halva reapriset. Sånt gillar vi! Sen åkte vi hem och har myst hela eftermiddagen och kvällen. God mat, melodifestival och film. Först Catwoman och nu Mission to Mars. Mellan mig och älsklingen ligger "bebis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0