ännu en helg över

Det har varit en lugn helg. Fredag; försenad på väg hem på grund av inställt Upptåg. Middag och kortspel hos svärmor. Lördag; softa hemma med älsklingen, åkte en sväng för vi var uttråkade. Blev pizza till middag. På kvällen åkte vi hem till svärmor och tittade på melodifestival och spelade kort. Jag insåg när kvällen var slut att jag druckit en hel flaska vin men jag kände inte av det ett enda dugg. Inte heller hade jag någon känning av det idag när jag vaknade. Söndag; sen frukost och sedan hem för att byta kläder. En tur till Uppsala för att köpa garderobsdörrar, sköljmedel och tandkräm. Har även tvättat lite idag. Nu sitter vi i soffan med varsin dator och jag väntar på nästa avsnitt av Damernas Detektivbyrå. Sen får det bli sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0