Dag 01 – Presentera mig själv

Hej, jag heter Linda! (räcker det =>?) Det här med att presentera sig själv är något jag har svårt för. Ni vet när man får frågan "vem är du? Berätta lite om dig själv".

Jag är en känslomänniska. Har nära till skratt och gråt, ilska och glädje, sorg och lycka, hat och kärlek.
Född och uppvuxen i Skåne, bor numera i Uppland. Trots att jag lämnade Skåne runt -93 så har jag behållt min dialekt (till mångas förtret). Det är inte medvetet utan har bara fallit sig så.
Jag är äldst av tre syskon. Har en bror och en syster. De är båda gifta med underbara människor och har gjort mig till både faster och moster. Själv har jag varit gift med min älskling i 9 år. Vi har en söt liten katt. För ett år sedan köpte vi ett hus på landet. Så lång norrut som jag bor nu har jag aldrig bott förut.
Jag har fruktansvärt dåligt minne.
Mina föräldrars för tidiga bortgång har påverkat mig oerhört. På ett sätt förlorade jag fotfästet och har inte sen dess riktigt återfått det.
Jag är lyckligt lottad. Jag har många människor i mitt liv som tycker om, rent av älskar, mig. =)
Jag brukar säga att jag sjunger "hellre än bra". Inte så att jag är tondöv eller så, men det finns ingen chans att jag skulle slå igenom som sångerska. Jag är väldigt "hemtam".
Jag är överviktig. Jag är familjekär. Jag är envis. Jag har beskrivits av andra som en god och lojal vän.
Jag älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0