Vill ju trivas och må bra

Idag har jag velat gråta hela dagen. Har kommit fram till att jag faktiskt inte alls vill jobba där jag jobbar just nu. Tror inte det beror på arbetsgivaren utan mer arbetsuppgiften som inte passar mig. Är tillbaka på jobbet idag efter 2 veckors semester och det var jättekul att träffa mina kollegor. MEN och det är ett stort men... jag har velat gråta hela dagen. Det känns inte alls bra. Tyvärr. Jättejobbigt att känna så här. Samtidigt kan jag inte bara säga upp mig heller. Vill ju ha ett jobb. Men jag vill ju trivas.
Det går ingen "nöd" på mig. Jag har ett jobb....

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Visst är det viktigt med ett jobb, men det är viktigt att må bra också!

2010-08-10 @ 21:26:19
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ja, livet är för kort för att må dåligt av saker man faktiskt KAN ändra på...

2010-08-12 @ 08:23:00
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0