Underlig dröm

Jobbade på ett ställe och fick ett samtal (utan att ha pratat med någon) som sa att Ninni skulle till att föda. Jag skyndade till sjukhuset och var jättekissnödig. Satte mig uppe på ett handfat och kissade eftersom det var rent. Står vid receptionen när jag ser Fredrik komma springande förbi mig till receptionen och säger "Ninni, föda hmgr guff njutt göra" (vad nu det betyder). Han får instruktioner om vart han ska gå. När det blir min tur så får jag veta vart hon är så att jag kan gå dit men jag är kissnödig igen. Hittar ett ställe med en massa handfat på rad men det ser inte så fräscht ut. Står en skylt "kissa här så får du svar". I min hjärna så är det ett könssjukdomstest och eftersom jag vet att jag inte rimligtvis kan ha någon sådan så vill jag inte kissa där utan hitta en riktig toa. Har vid detta laget ont i magen av kissnödighet. Överväger att gå på handfat, men folk har kissat utanför så det är intorkat kiss på kanterna och det är äckligt på riktigt... Bestämmer mig för att strunta i det och hitta Ninni. När jag kommer in till henne är Kicki där med henne och Ninni har fått en liten son som ska heta Martin efter Martin (min man) som hjälpt henne (med vad förtäljer inte drömmen). Jag lägger mig på madrassen på golvet bredvid Ninni och kramar henne och bebben och Ninni säger "mamma kommer att säga upp bekantskapen nu när jag "dödat" kvinnliga följden i familjen". Ninni har plötsligt 2 flickor och 2 pojkar. Ninni ställer sig upp och jag blir sittandes, hållandes lilla Martin. Fredrik kommer och hon slänger ut honom. Allt han säger är "ugh omg nuff?" Varför nu han kom dit överhuvudtaget eftersom han inte ens känner Ninni. Underligt. Jag undrar också lite över hur det kommer sig att Kicki är där....
Här vaknar jag! Har ont i magen så kissnödig jag är. Drömmen dröjer sig kvar och jag funderar... Ninni är min kusin. Kicki är en före detta arbetskamrat och numera god vän. Fredrik är en ny kollega. Dessa personer känner inte varandra, vad jag vet... Tror inte ens de känner till varandras existens... Varför denna underliga dröm?

Kommentarer
Postat av: Kicki

eeeh.. haha! Om de är mig du drömt om så vette 17 hur ja hamnade med där på BB? ;)

2010-08-12 @ 09:32:53
Postat av: Linda

Ja, det var du och ja... jag undrar också! =)

2010-08-12 @ 15:35:25
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jyoti

Haha, ja och denna meningen "mamma kommer att säga upp bekantskapen nu när jag "dödat" kvinnliga följden i familjen" var rätt intressant :-D

2010-08-12 @ 21:18:15
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0