Vintern 09/10

Vi hade en kall vinter vintern 09/10. Att människor hellre höll sig hemma i värmen och njöt av varandra än att åka runt och umgås med andra visar sig tydligt denna höst. Barnen kommer på löpande band.
Grattis Catja & Henrik och välkommen till världen lilla Amadeus!
Grattis Nazira & Taha och välkommen till oss lilla Shahin!
Grattis Cicci & Jonas och välkommen Hampus lillebror!
Idag fick vi ett nytillskott i släkten i form av lilla prinsessan Novalee (Novalie) (osäker på stavningen) till världen. Grattis Jyoti & Ola!
Det är dessutom fler som ska få barn inom kort.
Sant är det också att när en människa dör så föds en annan. Mina tankar går till morbror T och moster D samt mina kusiner som just nu har stor sorg. Moster D;s pappa lämnade oss, 82 år gammal.
Det är svårt det här med glädje och sorg. Samtidigt som jag gläds åt alla dessa små underverk som kommit till världen så är jag ledsen för mina släktingar som förlorat en närstående.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vilka fina ord, det är helt rätt vi födds och vi dör och att sorg och glädje möts gör att det är lättare att leva. En stor KRAM till dig/er från mig.

2010-08-30 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0