Att känna sig ensam

Sitter i soffan igen. Känner mig ensam. Jag är ensam. Maken är inte hemma. Det gör egentligen ingenting för hade han varit hemma så hade vi säkert varit i olika rum och gjort saker. Jag brukar ibland säga att jag skulle vilja jobba hemifrån. Just idag känns det inte så dock. Känner mig ensam. Hatar att vara sjuk. Eller... nu är jag ju inte ens sjuk "på riktigt" längre känns det som. Det är ju klart bäst att jag är hemma och att jag är ensam utan människor att prata med. Lättare att vara tyst då. Jag är sjuk på riktigt... men jag har ju ingen feber... Jag mår bra när jag sitter tyst i soffan. Så fort jag tar mig an att göra något, som att pula lite i hemmet, så får jag ont i bröstet och hostan kommer. Det är inte alls kul. Tycker jag synd om mig själv? Nä, inte då ;). Det finns de som har det mycket värre.
Usch, jag fick lite av en deja vu.... har jag inte skrivit nästan exakt likadana inlägg tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0