Helgen över!

Jag hade en superjobbig dag på jobbet i fredags. Var så slut närdagen var slut och det var dags för att åka hem. När jag kom hem föll jag ihop i en hög på soffan. Min älskling var inte hemma. Vi var bjudna på middag hos "grannen" men jag hade redan avböjt eftersom jag skulle komma hem så sent. När han kom hem sov jag redan. När jag vaknade i lördags kände jag att det var dags att gå upp istället för att somna om. Hade jag gjort det hade jag nog sovit hela dagen. Vi åkte en tur till Märsta, det var en backluckeloppis där. ICA Maxi hade lite extrapriser på diverse trädgårdsgrejer. Vi hittade ett bord till ett ruggigt bra pris. Vi åkte runt lite här och var och hann även med att njuta lite av det fina vädret. På kvällen så åkte vi hem till "grannen" och åt middag, drack vin och spelade kort. Trevligt. Jag fick en skrattattack utan dess like. Vet inte varför, men det blev så "illa" att jag skrattade tills jag grät. Fick ont i magen t o m. Blev att vi sov över där. I förmiddags åkte vi hem och duschade. Satte igång en maskin tvätt och sen åkte vi till Uppsala och köpte en torkvinda. Vi käkade en sen lunch på SubWay. Tycker deras subs är supergoda. När vi kom hem blev det till att sätta upp torkvindan. Asså, ja... min älskling gjorde det och jag tittade på. Han är bra på mycket han! Sen hämtade han tvätten åt mig och jag hängde upp den.
Både igår och idag har jag varit så väldans trött.
Nu är helgen så gott som över och jag segar i soffan framför ytterligare en "Harlequin" film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0