Patrick Swayze



Han har lämnat oss. Efter en lång tids sjukdom har han fått somna in.

Jag har väldigt dåligt minne. Många tror att jag skämtar, men det är faktiskt sant! Ett minne jag har är dock att mamma gick på bio med en väninna (hon gick inte på bio så ofta) och de såg Dirty Dancing. När ho kom hem var hon helt betuttad i Patrick Swayze. =) Hon blev helt till sig av denna man! Hon sa till mig att hon tyckte jag skulle se filmen för att den var så himla bra. Sagt och gjort, en kort tid senare gick jag och såg den med en kompis OCH min mamma. Detta minne kommer jag att bära med mig för alltid.

Mamma, ta hand om Mr Swayze nu när han kommer upp i himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0