FB blockeringen...

Ska inte älta saker, men har ju en tendens att göra det. Chattade lite med en vän igår och berättade det här om blockeringen mot mig. Hon tyckte jag skulle fråga. Efter ett tag bestämde jag mig för att göra det. Det fastnade ju lite påhjärnan. Fine, den här personen vill inte kännas vid mig på FB. Kan jag få veta varför? Känner mig ju bara lite snopen och vet inte anledningen. Skrev därför ett mail till henne igår. Ställde en enkel fråga... var det meningen att jag ska vara blockerad från henne? Inget anklagande alls. Är ju bara nyfiken. Det är hennes val och jag accepterar det isåfall. Känns lite "lustigt" men men...

Nä, nu är det dags för ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0