Funderar och tänker och tänker och funderar...

Det är det jag gör med min vakna tid. Att steget ska vara så himla långt från tanke till handling. Jag förstår det inte. Är det inte det ena så är det det andra...

Fick brev från röntgen. De vill göra om den. Jag ser inte fram emot det och det känns inte alls bra. Hoppas det är för att bilderna blev skit och inte för att de tror de hittade något...

Migränig huvudvärk är inte bra att få när man måste jobba. Då blir jag hemma istället. Inte bra med att jämt vara sjuk. Har varit trött och haft ont i nacke och axlar i helgen. Idag har jag lyckats få en nerv i kläm i ryggen. Det händer ibland... Har allt med övervikt att göra? Kan det verkligen vara så? Är jag gnällig? Extra känslig?

Ja ja, funderingarna får fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Kicki

uscha då..Håller tummar o tår att allt går bra! KRAM

2009-10-04 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0