Ännu en helg förbi...

Det har varit en del att göra på jobbet denna helg. Inte många stunders vila där inte.... När jag gick från jobbet idag såg jag hur bussen gick precis. Det innebar en halvtimmes väntan på nästa buss då det var en söndag kväll. Som tur är har jag min nya telefon. En Iphone. Man kan göra mycket roligt med den och det gjorde att den där halva timmen gick väldigt fort. På vägen hem kollade jag på Facebook där en kusin skrev att hon skulle kolla på "Vem kan slå Filip och Fredrik" eftersom hennes kusiner skulle vara med. Jag och några kompisar var på inspelningen av första avsnittet, det som visades idag. Programmet höll på när jag kom hem och jag var ju då tvungen att kolla såklart. Jag såg då hennes kusiner, tvillingarna, i tvillingmemory. Jag var där, såg det när det spelades in, men kände inte igen dem. Det är så länge sedan jag träffade dem. I och med att jag tittade på programmet så kunde jag tyvärr inte undvika att se mig själv på tv. Vi satt ju i publiken och vi syns vid ett flertal tillfällen. Att se sig själv på tv.... hmmm, jag tyckte inte det var en vacker syn att se mig själv! **huga**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0