ok, jag är en "sucker"...

Det är bara att inse... när "alla" andra börjar med något nytt så händer det att jag hänger på "trenden" jag också. Ibland lite motvilligt....

Det var ju då det här med att Twittra. Nästa grej... En väninna till mig har börjat med detta. Pratade med henne idag och kände tvånget att testa detta jag med. Vet inte ännu vad jag tycker om det, men nu har jag börjat iallafall. Tror dock inte det kommer att bli istället för FB eller bloggen. Jag gillar att blogga. Gör det ju mer för min skull eller för att någon läser den. Ska inte ljuga, det är ju såklart trevligt att det finns de som läser min blogg! Det uppskattas. Ni får gärna lämna kommentarer så jag får veta hur ni tänker.

bye bye for nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väninna..jo jag tackar jag.

Här var det till att vara fin i kanten.

Säg som det är.

Vi är kompisar, buddies, närbesläktade homosapiens(förutom närbesläktade då kanske), amigos, TFH(Tillfällig Psykolog Hjälp) eller varför inte väninna. Hmm..just det. det var ju det du skrev..nåja.



2009-05-05 @ 18:08:29
URL: http://fotomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0