Norge nästa?!

Vi kom hem ca 22:15 ikväll så jag såg inte hela Eurovisionsschlagerfestivalen (heter det så?). Satte mig och kollade lite halvhjärtat på den. Höll på med annat på datorn samtidigt. Har hört i veckan från kollegor om den otroligt söta norrman som också sjunger en himla bra låt, han har bra röst.... yada yada... vad vet jag och orka bry sig?! Det blir säkert bra... OCH det blev det ju. Han vann visst.  Kul för honom och kul för Norge. Tristare var det väl för Malena och Sverige som kom på 21:a eller var det 22:a plats? Sverige kommer alltså att behöva kvala även nästa år. inte bra det här... men men.. MEN HÖRRNI! Jag skulle ju gå och lägga mig. Min man frågade mig just om jag visste att klockan var rätt mycket.... jag vet och därför ska jag göra just det jag sagt, nämligen gå och lägga mig!

Godnatt Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0