liten utflykt

Idag har jag och maken varit iväg på en liten utflykt. Vi skulle till PC City för det ska tydligen vara deras ALLRA sista dag som de har öppet. Vi var där, men jag hittade inget kul till mig idag. Efter det åkte vi till ett ställe där det finns en superstor "loppis". Martin gick in och jag valde att sitta utanför i det sköna vädret och läsa en bok. Efter att vi varit där bestämde vi oss för att åka och hälsa på min svärfar en sväng. Svärfar var på sin båt "Alex". Han håller ständigt på att bygga på den. Det var första gången jag besökte båten. Tror nog det kan bli riktigt bra när den blir färdig. Vem vet, det kanske blir så att jag åker med en tur i sommar. Jag är ju lite av en landkrabba.
När vi var på båten fick vi syn på en liten ekorre. Den var inte så jätterädd för oss människor. Fick taget lite bilder som jag delar med mig här nedan...
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0