långhelg??!!

Nej inte då. Jag jobbar både imorgon och på fredag. Har känts lite lagom kul idag när kundderna och vissa kollegor har önskat trevlig helg. Det blir säkert ok på jobbet. Brukar vara det för det mesta. Dagen idag var en trög dag. Började fel med att jag försov mig och fick stressa som en liten blå. Kommer ut och ska ta bussen... ser den åka från hållplatsen. Kom i och för sig i tid till jobbet, men inte som jag brukar och jag hann därför inte få min latte. Jag behövde den verkligen idag och så fick jag den inte. Har varit seg hela dagen. Svårt att känna positivt och piggt. Tycker mitt jobb är roligt och gillar våra kunder, men idag har jag inte gjort det så mycket. De har inte velat förstå mig idag och jag har funderat på huruvida felet låg hos mig eller dem och självklart så måste det ju ligga hos dem =)..... eller.....?! 

Nu är jag supernannig och ska gå och besöka min kudde... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0