inte så skönt!

Jag skulle jobba denna helgen..... det blev inte så.... Vaknade igår morse med extrem huvudvärk och så ont i nacke och axlar att jag knappt kunde lyfta huvudet från kudden. Tog piller och använde massageapparaten i hopp om att det skulle bli bättre. Det blev bättre i korta stunder. En liten stund efter att jag använt massageapparaten och under tiden värktabletterna verkade sen började värken igen. Sa till min chef idag att jag vet vad det beror på. Sitter för dåligt på jobbet hela dagarna. Något är fel med det ergonomiska...  Hon ska hjälpa mig så att det kommer en ergonom och hjälper mig. Jag sa till henne att jag inte orkar ha det så här. Huvudvärk, ont i tygg nacke och axlar varje dag. INTE OK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0