Här kommer ett utlovat blogginlägg...

I mitt team på jobbet så arbetar vi nu med ett projekt. Det har gått väldigt bra för allihopa, alla har blivit mycket bättre. När vi pratade om det lite idag så sa jag till ett par kollegor att jag tyckte de var jätteduktiga eftersom de gått ner i tid (det handlar om att vi "mäter tid").  Då säger en annan kollega: "Men jag då? Jag har också gått ner!" Lovade henne att nämna henne i min blogg eftersom jag skrivit om andra här förut.. Saken är den att jag inte "hänger ut" någon på min blogg, men eftersom hon vet om att detta skriver jag nu: Josie här får du! Du är nu nämnd i min blogg!

kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Naaaaw tack bästa Linda=D

2009-05-27 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0