Trevlig kväll

I goda vänners lag. Var hemma hos vänner för att äta middag och fira deras dotter. Tacos brukar vara standard och så även ikväll. Det har blivit lite vår grej, att äta tacos ihop. Brukar bli det eller "köbepizza". Mycket trevligt blev det, som vanligt. När jag kom idag möttes jag av att en liten unge öppnade dörren och släppte in mig, sedan gav hon mig en kram. Vi har gosat massor idag.

Nu mår jag dåligt. Inte för gosandet och den tidigare så trevliga kvällen, utan för att jag har ont "i bröstet" får det med ojämna mellanrum. Bakom revbenen.... tror det är för att jag har ätit en del rå lök idag. Rå gul lök kan bli lite jobbigt. Har tagit lite "meducin" , ska snart gå till sängs och sova så att jag mår bättre imorgon eftersom jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0