Lustigt med hur man tolkar saker

Häromdagen skrev jag på facebook att jag hade fått veta något roligt. Genast drog någon slutsatsen att antingen jag eller någon i släkten var gravid.  Jag har skrivit i ett tidigare inlägg att det jag tycker är roligt är att jag ska få umgås en del med min syster i vår/sommar. Vi träffas ju som sagt inte jätteofta och nu ska jag dessutom få tillbringa flera dagar på tu man hand med henne! =)

Så idag läser jag en kommentar på ett inlägg jag gjorde häromdagen där det står :Grattis moster! Man börjar ju undra...  det är ett anonymt inlägg vilket gör att jag inte har någon aning om vem som skrev.
Man kan ju tycka att om jag skulle bli moster så borde jag väl vara en av de första som får veta, eller??

Ja ja, andra kan fortsätta spekulera om de vill. Jag ser fram emot att åka på en liten resa med min syster.

Kommentarer
Postat av: NINNI

VILL BArA BERÄTTa att DET Var JAG SOM Skrev till dig innAN!!

Min dator gör inte som jag vill alltid och det upptäckte jag för sent sist men tänkte ah vad fan det kan ju vara så mellan oss som vet!! Men nu har du ju ändå skrivet om allt så att ALLA KAN LÄSA HUR DET VERKLIGEN LIGGER TILL!!Så nu kan det kvitta!!! Källan själv har berättat och vi vet att du vet!! TACK FÖR ORDET!!! kÄNNS DET BÄTTRE NU???!!

2009-03-15 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0