ledig dag

Är ledg idag. Skönt. När vi jobbar helg så blir det at vi, mellan våra lediga dagar, jobbar 6 dagar i sträck. Det är inte roligt. Den sjätte dagen är superjobbig. Önskar att vi kunde få ändrat schema så att vi endast jobbar 5 dagar i sträck.
Idag tog jag faktiskt lite sovmorgon. När jag kom upp satte jag igång en maskin disk och en maskin tvätt, tog en värktablett för att bli av med mensvärken och åt frukost.
Så ringde telefonen... det var min kära lillasyster. Vi ska åka till London tillsammans hon och jag. Lovely. Hon sa också att hon och hennes man vill komma upp och hälsa på i sommar. I LOVE IT!! Kommer alltså att få "hänga" med syrran en del i vår och sommar. Härligt, vi ses ju inte så ofta.
Nu kommer katten och hon är otroligt kelsjuk så jag får nog ta en stund till att gosa med henne.

Later...

Kommentarer
Postat av: Conny

Ja då va det inte Storken då.

2009-03-13 @ 13:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0