att umgås med vänner är bra för hälsan

Idag har jag fått en dos av K! En vän som jag inte har träffat på ett tag eftersom hon har en tendens att fly land och rike, ja även andra länder, runt på olika arbetsprojekt hon har. Trevlig "catch-up session"!
Fick en present från Thailand också, fick jag =), ett par jättefina turkosa örhängen!! Det ni.. ;) Kanske kommer upp ett foto sen nångång.
Nu är klockan asmycket. Ska ju till labbet imorgon för att ta prover och sedan ska jag jobba. Måste därför vara på labbet när de öppnar kl 8 och det är inne i stan så jag måste åka hemifrån innan sju. Illa, vi måste flytta närmre stan eller jobbet närmre mig...

Började 1½ timme senare idag för jag hade varit hos psykologen. När jag jobbat en kvart var det dags för lunch eftersom jag sedan hade utbildning nästan hela dagen. Dagen har flugit förbi, men det var ok.

John Blund har varit på besök i mina ögon så nu blir det goodnight från mig till dig!


Kommentarer
Postat av: K

Tack själv! Det var mycket trevligt :D

2009-03-10 @ 13:36:15
Postat av: Anna HK

kram tillbaka :D

2009-03-10 @ 21:14:15
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0