10 år har gått...

Mamma, 10 år har gått sedan du lämnade oss. Saknaden är fortfarande stor. Sekunder blir till timmar som blir till dagar som blir till veckor som blir till månader som blir till år.
Första året kom jag på mig själv att tänka att jag skulle ringa dig och berätta om något som hänt i mitt liv. Det gör jag inte längre, men ibland när jag pratar och även när jag skrattar så är det som att jag hör dig prata/skratta.
Minns än hur dina kollegor, när de ringde hem till oss ibland, trodde att jag var du.
Jag hoppas och tror att du har det bra där du befinner dig och att du är tillsammans med pappa, mormor och resten av familjen som finns där på andra sidan.

JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR SAKNAD!!

Önskar att någon kunde göra så att sorgen går bort. Tänk att bara minnas och sakna utan att känna denna sorg som gör så ont i min själ och i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Oj är det redan tio år.. Tiden går snabbt.. Kram på dig!

2009-03-03 @ 13:40:11
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag sitter och läser och gråter och läser... Fan vad jag e känslig!! Men ville bara säga att jag känner med dig!! KRAM

2009-03-05 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0