torr i halsen

En kompis till mig har en spelning ikväll. Han hade en spelning igårkväll också. Jag har missat båda eftersom min kropp envisas med att jag ska vara sjuk. Själva halsflussen är borta eller det där tjocka/svullna i halsen. Nu är jag istället torr i halsen och har röstproblem. Känner mig ungerfär som jag gjorde i jan/feb.
Jag ska inte klaga, det finns de som har det mycket värre. Jag SKA gå till jobbet på måndag. Det är bara så. Sista veckan innan semestern. Det är dessutom kort vecka eftersom det är midsommarafton på fredag.
Nu ska jag låta halsen få lite gott... glass är bra när man har ont i halsen har jag hört! =)

Ha en fortsatt trevlig helg folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0