London calling me...

Jag längtar längtar längtar.... London hägrar. Sitter här vid datorn men borde inte. Bör sova några timmar iallafall. Jag ska bege mig ner till skåne imorgon (idag; klockan är ju 00:10) för att sen på onsdag ta flyget till London med lillasyster. Hon har aldrig varit där så det ska bli jättekul. Hoppas att hon gillar staden och människorna precis som jag. Ska bli så underbart att umgås ett par dagar... Längesedan vi gjorde det, bara hon och jag. Vi ska göra ett besök på Madame Tussauds. Det blir faktiskt min första gång trots att jag varit i London ett par gånger tidigare.

Nej, gäspers orkester har börjat spela! Godnattsången.... natti natti

Är ju inte den som bloggar VARJE dag, så nu finns "risk" för att det blir uppehåll tills dess att jag kommer tillbaka till "el stockholmo"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0