ingen mer penculin

Tog kontakt med sjukvårdsupplysningen.. sköterskan sa " du måste prata med din doktor"....så, jag ringde till City Akuten. Fick då höra att jag kunde sluta med penculinet och att jag kunde köpa receptrfri meducin för att bota biverkningen. Så, ingen mer penculin nu eftersom jag ändå har tagit den i 7 dagar och bakterien i halsen känns som den är borta. Nu ska bara biverkningen försvinna så att jag slipper känna att jag håller på att bli galen.

Det är strålande sol ute och jag känner att jag borde vara ute, men har ju låst inne mig själv så jag kan inte lämna lägenheten. Eller, kan kan jag, men det vore inte lämpligt att lämna dörren olåst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0