gillar att "hänga" med familj

Just nu trivs jag och jag mår bra. Vi är i Skåne och hälsar på familjen, det har jag ju skrivit om tidigare. Varje gång jag är här nere konstaterar jag att jag mår så bra när vi kommer hit. Vi behöver inte hitta på särskilt mycket utan det räcker att vi sitter och softar, kanske tysta och glor på tv eller nåt... Igår var jag och maken en tur i Malmö. Vi åkte till Sibbarp och badade. Skönt! Första doppet i år för mig och det skedde i havet... me like! På kvällen var vi bjudna på middag hemma hos en av kusinerna. Vi blev några stycken... Mycket trevligt! På sena kvällen blev det spelat spel. Vi spelade "rubriker". Vi hade jättekul. Blev sent igår med... =) Idag har vi varit inne hos grannen (min bror) och ätit smörgåstårta. Han fyller ju år idag. GRATTIS LILLEBROR! Efter det åkte vi och hämtade bilen som fick stå kvar inatt... Så åkte vi hem till moster och där skulle de få ett lass med hö. Lasset kom och istället för att bara stå och se på så hjälpte vi till. Sen fikade vi en stund och nu är vi tillbaka hos syrran. Hon sitter ute och solar och jag satt där en stund med henne, men sen blev det för varmt för mig så jag har gått in och sitter här i soffan en stund. Resten av dagen lär bli soft. Känner mig lite slö... Imorgon bär det av norrut igen. Vi ska stanna till och hälsa på min bästa vän från när jag var yngre. Vi var lite som "ler och långhalm". Ska bli jätteskoj eftersom vi inte har setts på ca 9 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0