blogglust

eller inte... Som jag skrivit i tidigare inlägg så befinner jag mig i Skåne. Hälsar på familjen. Igår var jag och maken inne i Malmö på ett nytt, stort köppcenter. Blev faktiskt lite impad. Det var snyggt gjort och kändes inte så trångt. Efter att vi varit där tog vi en tur till "Ribban". En strand i Malmö. Tråkigt nog blåste det väldigt mycket och sanden som blåste upp slog mot kropp och huvud. Inte så skönt. Maken tog ett dopp och när han kom upp så sa han att det varit väldigt skönt. Jag badade INTE. På kvällen sen så bar det iväg på kalas. Vi firade min bror och brorsdöttrarna. Den största flickan fyller 3 år idag - GRATTIS hjärtat! Imorgon är min brors födelsedag och på tisdag är det lillflickans tur. Var ett trevligt kalas där jag fick träffat en del av mina andra släktingar också. Vet inte riktigt vad som händer idag. Det lutar åt att vi ska åka hem till en av mina kusiner framåt kvällen...

Kommentarer
Postat av: Ida

Stora tjejen:-)

Och snart så fyller du ju 30!..det måste vi fira..;-)

2009-06-27 @ 16:01:46
URL: http://fotomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0