Underbar chef!

Jag tycker min chef är fullständigt underbar! Bara så ni vet! Hon är lyhörd och förstående och vill mitt bästa. Får mig att känna mig betydelsefull. Idag har jag fått veta att de förändrade arbetsuppgifterna jag fick tillfälligt kommer att fortgå lite längre än vad som sagts från början. Nu är det bestämt att jag är utlånad en månad till. Roligt! =) Min chef har inte varit direkt inblandad i det faktum att jag blivit utlånad, men hon är otroligt glad för min skull. Det är jag också.

Imorgon är min födelsedag och jag ska bjuda kollegorna på tårta. Nej, jag har inte bakat. Var lättare att beställa färdiga.  =)




Kommentarer
Postat av: Ninni

Grattis på din dag!!!

2009-07-24 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0