Nya arbetsuppgifter

Jag har tillfälligt bytt arbetsuppgifter. Det är väldigt trevligt! Tillbringar mina dagar med att göra funktionalitets/grafik/stavning/språk undersökningar i testmiljö för en webbsida som en massa människor ska kunna använda sig av på ett enkelt sätt. Det känns kul att vara del i en sån här sak. Det är ju faktiskt viktigt att det blir rätt. För mig har detta inneburit tillfälligt "miljöombyte". Sitter inte på min vanliga plats i mitt team nu. Det jag jobbar med nu är TEMPORÄRT. Risk, eller chans, beroende på hur man ser det finns att jag ska tillbaka till ordinarie arbetsuppgifter på måndag. Samtidigt som det vore kul om detta fortsatte lite längre så tänker jag göra mitt bästa för att det inte blir så eftersom målet är att vi ska vara klara med just det vi gör just nu, denna vecka. Ja ja, den som lever får se...

Nu har jag haft en liten paus så nu åter till korrekturläsningen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0