Leggings/strumpbyxor - djävulens påfund?!

Är det någon som vet? Jag har inte, så länge jag kan minnas, varit särskilt förtjust i att ha kjol/klänning på mig. Inte heller att ha strumpbyxor/leggings. Har nu under sommaren börjat använda kjol/klänning. Börjar känna mig bekväm i detta. Dock är det så att jag känner att jag måste ha leggings på mig (väljer inte strumpbyxor) då jag inte känner mig bekväm i bara ben. Har förut aft problem med att leggingsen kasar ner. Inte bra. Fick då höra av några att man ska köpa leggings/strumpbyxor i en storlek mindre än man normalt har i byxor. Sagt och gjort. När jag köpte ett par bruna leggings häromdagen (för att ha under min nya bruna klänning) så köpte jag en storlek mindre än jag normalt har i byxor. ETT LITET DJÄVLA PROBLEM BARA..... De var tajta på, vilket jag tänkte "det är väl bara bra, då sitter de där de ska".... ELLER INTE! Problemet började redan när jag var på väg ut ur huset..de började kasa ner... Jag drog lite i dem och tänkte "det ordnar sig" ELLER INTE?! Går av bussen vid stationen och ska gå till pendeltåget när jag känner att de kasar ner, och det inte så lite.... så innan jag har gått 10 meter har de hamnat runt knäna. JAG VAR TVUNGEN ATT STANNA OCH TA DEM AV MIG!! Illa. MEN, som tur är så var jag förutseende. Hade tagit med mig ett annat par leggings som jag hade köpt tidigare och som jag visste satt bra. På pendeltåget sen så tog jag på mig dessa och det känns mycket bättre. Men, jag ville ju ha ett par bruna, inte svarta.... =/

Nåja... arbetsdagen har börjat så nu ska jag sätta igång och jobba!

Puss i ljumsken! Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

åh, jag hatar när sånt händer!!

2009-07-30 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0