IKEA - en besvikelse

För att ta oss för något idag åkte vi en sväng till IKEA. Vi skulle ha en brödkorg. De har inga brödkorgar på IKEA! Vi skulle ha lite inredning till toaletterna hemma... INTE DÅ!! Den serie vi vill ha och som vi köpt delar av tidigare och börjat med verkar inte finnas mer i den färg vi vill ha. Den badrumsspegel/badrumsskåp vi vill ha hittade vi inte. TYPISKT! Kände mig inte alls nöjd.
Inte nog med det, jag och maken har inte varit bästa vänner idag. Jag vet inte varför men både han och jag har irriterat oss på varandra. Är det inte jag som "huggit" så har det varit han. Jag skyller på vädret!! Ska snart sova så att jag kan vakna upp till en ny dag där irritationen är borta.

Älskling, jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0