I´m in love with a fairytale!

Söta Alexander Ryback var med i Allsång på Skansen idag. Jag kan inte hjälpa det, men jag gillar verkligen hans "I`m in love with a fairytale". Gillar dock inte hans otroligt tjocka ögonbryn, kalla in stylist...

Gluttade lite på firandet av "Vickan" på svt eftersom svt envisas med att ta bort min "Morden i Midsomer" på grund av det... Brukar titta fem minuter här och där varje år när firandet av vår kronprinsessa visas. Det som slog mig i år var att hon verkade mer avslappnad än vad hon gjort förr om åren. Kan det vara för att hon hade med sin älskade denna gången? Syskonen kändes också mer avslappnade... ja ja... kul för dem.

Såg just i reklamen att det gjorts en film om Anna Nicole Smith och att den visas på söndag. Orka?!

Nu ska jag återgå till ett annat program som jag gillar : SYTYCD! Borde gå och lägga mig så jag får se hur länge jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0