Hur har din dag varit?

Idag har min dag varit helt ok. Var lite svårt att komma upp i morse. Hade en intensiv konstig dröm precis innan jag vaknade. Kände mig lite konfys när jag vaknade, kan dock inte återberätta den nu eftersom jag inte minns den riktigt.
På jobbet har det varit helt ok, ja lite bättre än ok faktiskt. En kollega som jobbar med andra uppgifter kom till mig och bad om min hjälp idag. Så, resten av denna veckan och hela nästa vecka är jag utlånad till henne. Känns kul att hon kom och frågade specifikt efter mig. Hoppas bara att jag gör ett bra jobb! Förhoppningsvis så kan det ju i sin tur leda till något annat längre fram....

Om en liten stund är det SYTYCD och det ska jag se innan sängen kallar.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0