gnällinlägg

Har jag sagt förut att jag hatar myggor? Inte bara det faktum att de tar MITT blod och lämnar gift utan dessutom blir det fula bulor som kliar. Eller, ja... det är giftet som gör att det kliar (tror jag)... Som sagt, inte nog med det utan förutom det så är de FULA och så flyger de runt och surrar en i öronen. KLÅDAN denna klådan... man kan bli tokig för mindre. Saken blir inte bättre av att man har personer i sin omgivning som inte blir lika myggstuckna som jag och som, när de bli myggstuckna, besväras av klådan lika mycket som jag. Må vara att jag är extra känslig, men jag HATAR verkligen dessa flygfän.

Nä, det här var bara ett kort inlägg under min paus under mitt i mitt donande hemma. Ska få finbesök! =) Lillasyster och svågern kommer på besök. Ska bli trevligt. Här just nu håller vi på att göra en liten ommöblering för att de ska få sova lite mer privat... =)

Hej svej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0